10/06/2024

En el marc del projecte europeu MERIT i com a pas previ a l'inici del nou "Master's degree in Machine Learning and Cybersecurity for Internet Connected Systems", es duran a terme alguns cursos curts, online i gratuïts.

21/05/2024

Quin paper juga l’enginyeria en l’art? Vols crear el teu puzle? Saps com es forma un fòssil i vols crear-ne un? Aquestes són algunes de les activitats que s’ofereixen des del TechLab Manresa de la UPC aquest estiu.

14/06/2024

Va tenir lloc el 13 de juny, en el marc dels PhD Days de la UPC, i va comptar amb la participació de dos investigadors de la Universitat de Ginebra.

13/06/2024

Amb les jornades de portes obertes de graus i sessions informatives de màsters que han tingut lloc dimarts i dimecres, 11 i 12 de juny, culmina el cicle de portes obertes i sessions informatives de la UPC Manresa programat per al curs 2023-24 amb la finalitat de donar a conèixer l'oferta formativa de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) a tots els estudiants que accediran a la Universitat a partir del pròxim setembre.

07/06/2024

El III Congrés de la Dona i la Mineria va tenir lloc a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) el 30 de maig. El va organitzar el Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics i de Grau de Mines i Energia de Catalunya i Balears i tenia com a objectiu destacar i donar visibilitat al paper fonamental de les dones en la indústria minera.

06/06/2024

La visita ha tingut lloc el 6 de juny amb l’objectiu de donar a conèixer les instal·lacions del TechLab Manresa i l'equipament recentment adquirit gràcies al suport econòmic proporcionat per la fundació.

24/05/2024

Ahir, 23 de maig, va tenir lloc la 8ena Jornada Tècnica Minera organitzada per la UPC Manresa. La jornada va rebre el suport del Col·legi d’Enginyers de Mines del Nord-Est i el Col·legi de Tècnics i de Grau en Mines i Energia de Catalunya i Balears