14/06/2024

Va tenir lloc el 13 de juny, en el marc dels PhD Days de la UPC, i va comptar amb la participació de dos investigadors de la Universitat de Ginebra.

13/06/2024

Amb les jornades de portes obertes de graus i sessions informatives de màsters que han tingut lloc dimarts i dimecres, 11 i 12 de juny, culmina el cicle de portes obertes i sessions informatives de la UPC Manresa programat per al curs 2023-24 amb la finalitat de donar a conèixer l'oferta formativa de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) a tots els estudiants que accediran a la Universitat a partir del pròxim setembre.

10/06/2024

En el marc del projecte europeu MERIT i com a pas previ a l'inici del nou "Master's degree in Machine Learning and Cybersecurity for Internet Connected Systems", es duran a terme alguns cursos curts, online i gratuïts.

07/06/2024

El III Congrés de la Dona i la Mineria va tenir lloc a l’Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) el 30 de maig. El va organitzar el Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics i de Grau de Mines i Energia de Catalunya i Balears i tenia com a objectiu destacar i donar visibilitat al paper fonamental de les dones en la indústria minera.

06/06/2024

La visita ha tingut lloc el 6 de juny amb l’objectiu de donar a conèixer les instal·lacions del TechLab Manresa i l'equipament recentment adquirit gràcies al suport econòmic proporcionat per la fundació.