29/09/2022

L’ESEIAAT, que enguany commemora el 120 aniversari, ha acollit, el 28 de setembre, l’acte d’inauguració del nou curs 2022-2023 de la UPC, que ha posat el focus en la construcció de la universitat europea del futur. A l’acte hi han participat la consellera d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Gemma Geis; l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; la presidenta del Consell Social de la UPC, Montserrat Guàrdia, i el rector de la Universitat, Daniel Crespo.

26/09/2022

El professor de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha rebut, el 15 de setembre, la distinció Jaume Vicens Vives en reconeixement a la seva activitat docent universitària. Han lliurat el guardó el president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, i la consellera de Recerca i Universitat, Gemma Geis.

22/09/2022

Els joves manresans van resoldre el repte de pensar una solució tecnològica que faciliti a les persones migrants tots els tràmits i tasques administratives i burocràtiques necessàries en arribar a la ciutat. La hackató es va celebrar el 15 de setembre en el marc de la jornada ‘BeFuture! Manresa’, organitzada per Mobile World Capital Barcelona (MWCapital).

13/09/2022

El Govern atorga sis distincions Jaume Vicens Vives a professors i projectes d'universitats catalanes en reconeixement de la seva qualitat docent. També concedeix les mencions M. Encarna Sanahuja Yll en l’àmbit de la inclusió de la perspectiva de gènere en la pràctica docent universitària. Els premis estan dotats amb 20.000 euros cadascun, que es destinen a projectes d’innovació o de millora docent.

13/09/2022

El proper dimecres dia 5 d'octubre es farà la presentació de l'Automotive Talent Show 2022 per part del Clúster de la Indústria de l'Automoció de Catalunya (CIAC)