13/09/2017

El passat 12 de setembre, el Dr. Serdar Korkmaz, de la Universitat d'Uludag (Bursa, Turquia), va impartir aquest curs d'introducció a l'ús de ModFlow en el marc del programa Erasmus+ Staff Mobility for Training.

12/09/2017

Mostra i tallers de tecnologies innovadores a la Festa Major de Sabadell 2017.

07/07/2017

El 6 de juliol s’han presentat a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) els resultats del sisè informe quinquennal (2012-2016) de l’Observatori de la recerca a la Catalunya Central, que mostra el rànquing d’investigadors, institucions, ciutats i comarques la recerca dels quals ha destacat en base a paràmetres bibliomètrics reconeguts internacionalment. La novetat de l’edició d’enguany és que s’hi afegeixen les dades econòmiques dels projectes de recerca en que es participa.