Curs "Introducció a les Finances Personals"

Quan?

31/10/2023 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala d'actes UPC Manresa

iCal

L’Institut d’Estudis Financers, membres de la European Financial Planning Association (EFPA), oferirà a la UPC Manresa una de les sessions del seu Programa d'Educació Financera EFPA. Estarà impartida per personal voluntari de l’associació i adreçada a estudiantat, tot i que també hi pot assistir el a personal de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en general. Té com a objectiu principal que les persones participants prenguin consciència de les seves finances, puguin planificar millor les seves necessitats presents i futures i optin amb consciència i coneixement per les millors opcions amb relació a les seves circumstàncies.

La proposta que es farà a la UPC és fer diverses sessions del primer mòdul, "Introducció a les Finances Personals", a diferents campus de la Universitat. Té una durada d'unes 2 hores aproximadament i a la UPC Manresa tindrà lloc el dimarts 31 d'octubre, de 12 a 14 h a la Sala d'Actes i la participació a la sessió és gratuïtaprèvia inscripció aquí.