Tecno Àgora - DRAXTON, líder en automoció i tecnologia a prop teu

Quan?

08/11/2023 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC100)

On?

Sala d'actes UPC Manresa

Afegiu l'esdeveniment al calendari

iCal

Tecno Àgora és un espai orientat a l'estudiantat i obert a tota la comunitat universitària on es faran xerrades i activitats de tots tipus, tant per parlar d'Erasmus o dobles graus, empreses que parlin de tecnologia, experiències personals, tècniques d'estudi,...

Tindrà lloc els dimecres de 12 a 14h a la Sala d'Actes de la UPC Manresa.

Amb aquesta iniciativa esperem acostar més la vida universitària a l'estudiantat i fer comunitat.

8 novembre 2023 - DRAXTON, líder en automoció i tecnologia a prop teu

A càrrec de Pedro González, Plant Director de DRAXTON Lleida. Llicenciat en enginyeria mecánica i organització industrial en la Universitat de Zaragoza, amb MBA a IESE Business School, Màster en Enginyeria de Gestió a la Universitat de Zaragoza i Màster en Executive MBA en ESIC Business & Marketing School. Aporta experiència en l'àrea industrial i d'operacions ocupant posicions de direcció i gestió en plantes productives de fundición i mecanitzats i també aporta experiència en posicions globals i estratègiques dins de l'àrea d'enginyeria i màrqueting per a projectes internacionals.

L'acompanyaran Marta Alsina, responsable de RRHH, que podrà resoldre dubtes sobre pràctiques, ofertes de treball, condicions laborals,... i Andriy Karayim, Program Manager, que va començar a l'empresa amb un conveni de pràctiques i ara hi treballa com enginyer, que podrà explicar de primera mà la seva experiència i resoldre dubtes de l'estudiantat des de la proximitat

Aquesta xerrada està enfocada sobretot a l’estudiantat, es farà una explicació de l’empresa i del sector automoció, també s'explicarà com s’estan adaptant a la nova mobilitat elèctrica.

DRAXTON és un fabricant global de components de foneria i mecanitzats amb presència a 6 països de 3 continents; amb una capacitat de producció, incloses les Joint Ventures, de més de 620 mil tones, i una capacitat de mecanitzat de més de 17 milions de peces, capaç d'oferir plataformes globals per a servir als nostres clients.

L'equip de DRAXTON està format per més de 4.000 treballadors situats en 15 unitats productives + Centres d'Enginyeria, que generaran més de $600M USD en vendes.

Cal inscriure's prèviament aquí.