Tecno Àgora - Solucions tecnològiques als reptes de la dependència

Quan?

25/10/2023 de 12:00 a 14:00 (Europe/Madrid / UTC200)

iCal

Tecno Àgora és un espai orientat a l'estudiantat i obert a tota la comunitat universitària on es faran xerrades i activitats de tots tipus, tant per parlar d'Erasmus o dobles graus, empreses que parlin de tecnologia, experiències personals, tècniques d'estudi,...

Tindrà lloc els dimecres de 12 a 14h a la Sala d'Actes de la UPC Manresa.

Amb aquesta iniciativa esperem acostar més la vida universitària a l'estudiantat i fer comunitat.

25 octubre 2023 - Solucions tecnològiques als reptes de la dependència

A càrrec de Rafi González Camprubí i Anna Cortinas dels Serveis Socials de l'Ajuntament de Manresa.

Serveis Socials de l'Ajuntament de Manresa explicarà a l'estudiantat de la UPC Manresa amb quines dificultats es troben les persones dependents i els demanarà que aportin solucions tecnològiques. Tens alguna idea que pugui millorar la vida de les persones dependents? No ho dubtis, vine el 25 d'octubre i descobreix com pots participar!

Apunta't aquí!