Master's degree in Machine Learning and Cybersecurity for Internet Connected Systems

El màster universitari en Machine Learning and Cybersecurity for Internet Connected Systems té com a objectiu proporcionar una formació científica i tecnològica avançada i especialitzada en intel·ligència artificial i ciberseguretat, amb èmfasi en la seva aplicació en Sistemes Connectats a Internet, inclosos sistemes informàtics de diferents graus de complexitat en general i els sistemes d'Internet de les coses en particular. Ajudarà a cobrir l'escassetat actual de professionals amb aquest tipus de formació, molt valorada en la indústria i en la recerca en Tecnologies de la Informació i les Comunicacions (TIC). Els graduats estaran capacitats per a fer d'enginyers en aprenentatge automàtic, ciència de les dades, governança dels sistemes d'informació, i molts altres llocs de treball d'alt valor.

El programa del màster té una forta orientació aplicada complementada amb els fonaments teòrics indispensables en tota formació superior. Contràriament als programes més especialitzats, aquest màster ofereix una formació més àmplia en tres àmbits interrelacionats i complementaris que són essencials en les TIC actuals.

El màster universitari s'ofereix a preu públic i possibilita continuar amb els estudis de doctorat.

Aquest màster s'organitza en el marc del projecte europeu MERIT, a través del finançament del programa Europa Digital, en col·laboració amb tres universitats europees, PIMES, espais d'innovació digital i centres de recerca. El projecte europeu ofereix finançament com ara beques per a estudiants. Vegeu els vídeos sobre el projecte. A través de MERIT, els estudiants tenen l'oportunitat de connectar --i treballar -- amb professionals de la indústria i l'acadèmia de tot Europa. El projecte facilita les visites de curta durada i augmenta les possibilitats de contractació.

Sessions informatives màster
Inscriu-te!

1,5 anys acadèmics. 90 crèdits ECTS.

Horari i modalitat
Horari de tarda. Presencial.

Idiomes
Anglès

Dates importants (provisionals)
Tancament preinscripció: 3 de juliol de 2024
Comunicació admissions:  15 de juliol de 2024
Matrícula admesos:   5-6 de setembre de 2024
Inici classes: 9 de setembre de 2024

Preus
Preu aproximat del màster, llevat taxes acadèmiques no docents i expedició del títol.
2.490€ (9.496 € per a no residents a la UE).

Places

Coordinador acadèmic