15th Conference on Calorimetry and Thermal Analysis

17/09/2024

Pura Alfonso va assistir al congrés, que va tenir lloc entre el 8 i el 13 de setembre a Zakopane (Polònia), sobre l'aplicació de diversos mètodes d'anàlisi tèrmica a nombrosos camps de la ciència i la tecnologia.

El congrés està organitzat per per la Societat Polonesa de Calorimetria i Anàlisi Tèrmica (PTKAT), enguany amb la col·labració de la Facultat de Química de la Universitat Tecnològica de Gdansk i l'Associació de Recerca Stanislaw Staszic. La primera Conference on Calorimetry and Thermal Analysis es va celebrar a Zakopane al 1973 i ha esdevingut un lloc de trobada i debat d'un gran nombre de teòrics i professionals de l'anàlisi tèrmica de Polònia i altres països de tot el món.

Pura Alfonso va presentar dos pòsters, un d’ells és  parcialment resultat de la recerca efectuada durant el treball final de màster del doctorand Arnau Martínez Alcalà i l’altre és part d’un projecte de recerca finançat pel Ministeri de Ciència, Innovació i Universitats (PID2022-141514OB-I00). Aquest pòster, que porta per títol “Construction and demolition wastes as supplementary cementitious materials: ceramic and concrete”, va guanyar un premi al millor pòster presentat al congrés triat entre 80 pòsters.