1a edició del Concurs de Renderitzats realitzats per Estudiants amb finalitats Acadèmiques de la UPC de MANRESA

06/06/2017

Aquesta iniciativa pretén donar visibilitat als treballs que els estudiants de la UPC MANRESA (Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa - EPSEM) desenvolupen al llarg dels seus estudis, ja sigui en el marc d´assignatures, projectes acadèmics, pràctiques, Treballs Final de Grau o de Màster de la seva titulació, etc.

Requisits

• Haver-se matriculat d´alguna assignatura de la UPC MANRESA durant el present curs o l’immediatament anterior.
  • No haver estat seleccionat ni premiat en edicions anteriors.
  • Les imatges que s’envien a competició han de ser el resultat d´un exercici acadèmic (d´una assignatura, d´un treball final de grau/màster, o d´una experiència publico-privada amb una clara intervenció i recolzament de la UPC i una forta component acadèmica), en cap cas podrà ser una imatge comercial de caràcter professional.
  • Els participants poden ser unipersonals o bé un grup o equip, en qualsevol cas qui envia la imatge és un representant del grup. En cas de que un grup rebi un premi, els membres d´aquest decidiran com se’l reparteixen entre ells.

Premis

1. S´expedirà un certificat de reconeixement personal per als 5 millors renderitzats guardonats
  2. Els 3 primers classificats rebran una bonificació del 100%, 50% i 30% respectivament en la matrícula d´un curs de CAD (Catia, Solidworks o d´altres) dels que s´imparteixen a l´UPC-MANRESA. Es podrà gaudir d´aquestes bonificacions durant el curs de la convocatòria vigent i/o immediatament posterior.
  3. Es farà publicitat mitjançant les vies pròpies de l´EPSEM dels 15 millors renders de cada convocatòria així com dels seus autors.

Calendari

Convocatòria lliurament primavera: lliurament del render entre el 02 de maig i el 20 de juliol.

Resolució primavera: última setmana de juliol

Per a més infromació us podeu descarregar les bases del concurs aquí.

Renders participants fins el moment: