1a edició del Concurs de Renderitzats realitzats per Estudiants amb finalitats Acadèmiques de la UPC de MANRESA

Aquesta iniciativa pretén donar visibilitat als treballs que els estudiants de la UPC MANRESA (Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa - EPSEM) desenvolupen al llarg dels seus estudis, ja sigui en el marc d´assignatures, projectes acadèmics, pràctiques, Treballs Final de Grau o de Màster de la seva titulació, etc.

Requisits

• Haver-se matriculat d´alguna assignatura de la UPC MANRESA durant el present curs o l’immediatament anterior.
  • No haver estat seleccionat ni premiat en edicions anteriors.
  • Les imatges que s’envien a competició han de ser el resultat d´un exercici acadèmic (d´una assignatura, d´un treball final de grau/màster, o d´una experiència publico-privada amb una clara intervenció i recolzament de la UPC i una forta component acadèmica), en cap cas podrà ser una imatge comercial de caràcter professional.
  • Els participants poden ser unipersonals o bé un grup o equip, en qualsevol cas qui envia la imatge és un representant del grup. En cas de que un grup rebi un premi, els membres d´aquest decidiran com se’l reparteixen entre ells.

Premis

1. S´expedirà un certificat de reconeixement personal per als 5 millors renderitzats guardonats
  2. Els 3 primers classificats rebran una bonificació del 100%, 50% i 30% respectivament en la matrícula d´un curs de CAD (Catia, Solidworks o d´altres) dels que s´imparteixen a l´UPC-MANRESA. Es podrà gaudir d´aquestes bonificacions durant el curs de la convocatòria vigent i/o immediatament posterior.
  3. Es farà publicitat mitjançant les vies pròpies de l´EPSEM dels 15 millors renders de cada convocatòria així com dels seus autors.

Calendari

Convocatòria lliurament primavera: lliurament del render entre el 02 de maig i el 20 de juliol.

Resolució primavera: última setmana de juliol

Per a més infromació us podeu descarregar les bases del concurs aquí.

Renders participants fins el moment: