2023 workshop for doctoral students in Manresa

Fa uns dies va tenir lloc la primera sessió de formació presencial de l’any pels estudiants del Programa de Doctorat en Recursos Naturals i Medi Ambient amb seu a la Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa. Es va fer a la Biblioteca del Campus Universitari de Mnaresa (BCUM)

El passat 10 de febrer, de 10 a 11.30h va tenir lloc la primera sessió de formació presencial de l’any pels estudiants del Programa de Doctorat en Recursos Naturals i Medi Ambient amb seu a la Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa. El curs va ser organitzat per Roser Gòmez i Gemma Mujal de la Biblioteca del Campus Universitari de Mnaresa (BCUM), la delegada d’estudiants Nor Sidki i el coordinador del programa Toni Dorado. El curs de caràcter pràctic va donar a conèixer tots els serveis que es posen a l’abast dels estudiants, especialment els internacionals, presentant la nova web d’acollida que ha estat desenvolupada. Durant el curs els estudiants van posar en pràctica eines bàsiques a utilitzar durant el doctorat com el Document d’Activitats del Doctorands, el Pla de Recerca, Atenea PhD i DRAC, entre d’altres.

El detall del programa es presenta a continuació:

Data: February 10 2023,

Hora: 10 h a 11.30 h

Lloc: Manresa University Campus Library (BCUM), in bilingual format, Catalan and English.

Session schedule:

-10:00am-10:20am welcome session

-10:20 am - 11:30 am DRAC/DAD/Athenea PhD workshop

Benvinguda (10 a 10.20 h)

• Benvinguda pel coordinator del PhD program in Natural Resources and Environment, Dr Toni Dorado i program's student representative, PhD student Nor Sidki-Rius.
  • Genially d’acollida (Nor Sidki-Rius / Roser)

Taller pràctic d’introducció a DRAC (10.20h a 11.30h)

• Pla de recerca i DAD (Nor Sidki-Rius): què són, com s’avaluen i com s’elabora.
  • Atenea PHD (Nor Sidki-Rius): què és i mostrar en directe com es veu.
  • DRAC (Gemma Mujal / Roser Gomez): Què és, com entrar-hi i com afegir activitats.
  • Pràctica d’entrada d’activitats a DRAC: poster, resum tesi del llibre, presentació oral de la jornada.