"8as Jornadas de Teoría de Números"

Montserrat Alsina, professora de la UPC Manresa, va participar a les "Jornadas de Teoría de Números" que van tenir lloc entre el 25 y el 28 de juny del 2019 a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú

Les jornades se celebren cada dos anys com a trobada dels matemàtics interessats en la Teoria de Nombres en les seves diverses vessants: algebraica, analítica, geomètrica, combinatòria i computacional.

En aquestes es mostren els avanços dels grups d’investigació i fomenten la participació dels joves investigadors.

Estan organitzades pel Seminari de Teoria de Nombres de Barcelona (STNB) i la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

El congrés va néixer a la UPC el 2005 i hi ha tornat per celebrar la 8a edició a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Vilanova i la Geltrú.