Arduino Days 2024 Manresa

En motiu dels Arduino Days 2024 el TechLab Manresa ha programat tot un seguit d’activitats adreçades a totes les edats i coneixements.

Els dies 5 i 6 d’abril i en el marc dels Arduino Days hem organitzat tallers, presentacions de projectes, demostracions i una exposició.

Hi ha tallers per a tots els públics i que van des de la introducció a Arduino, pel qual no es necessiten coneixement previ fins a la programació d’un dispensador de menjar per mascotes des del mòbil.

Estudiants de secundària presentaran els treus treballs de recerca o bé els projectes que han treballat a l’aula. També comptarem amb empreses i professionals que utilitzen aquesta plataforma electrònica Arduino de codi obert en el seu dia a dia.

I al vestíbul de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) es podrà visitar l’exposició: Bits, volts i ones que recorre la història de la informàtica, l’electrònica i les comunicacions des dels orígens fins a l’actualitat.

Des del TechLab Manresa de la UPC Manresa ens sumem un any més a aquesta efemèride que engloba més de 260 esdeveniment a tot el món.

Trobareu tota la informació a https://epsem.upc.edu/ca/escola/techlab_manresa/arduino-days

TechLab Manresa
Descobreix tot el que podem fer per tu