Augmenten els estudiants preinscrits a la UPC Manresa i s'omplen dos dels seus graus en la primera assignació

14/07/2017

El Grau en Enginyeria d'Automoció i el Grau en Enginyeria de Sistemes TIC omplen totes les places ofertades en la primera assignació.

A la UPC de Manresa hem aconseguit augmentar la demanda dels estudis que impartim per al pròxim curs. Amb aquestes xifres, esperem poder donar més cobertura a la necessitat d'enginyers per part de les empreses de la zona.

145 estudiants han triat en primera opció el nou grau en Enginyeria d'Automoció, 58 d'aquests han obtingut plaça i la nota de tall ha quedat en 8,864. El grau de Sistemes TIC també ha omplert amb 48 estudiants i té una nota de tall de 5,218. La resta dels graus de l'escola, tot i que no estan plens, han augmentat el nombre d'estudiants preinscrits, arribant als 24 en el cas del grau en Enginyeria Minera i a 66 en el cas dels graus industrials.

A la Junta de l'EPSEM, que va tenir lloc ahir a la sala de juntes de l'escola, es van donar les xifres de manera oficial, i es va poder constatar l'alegria dels membres de la comunitat UPC Manresa en els resultats obtinguts gràcies a l'esforç de tots els implicats en aconseguir aquest objectiu, i també es va fer evident la il·lusió i compromís de tothom en seguir treballant en aquest propòsit.