Col·laboració amb la Universidade Federal do Catalão (UFCAT)

18/09/2024

El professor del Departament d'Enginyeria Minera, Industrial i TIC (EMIT), Hernán Anticoi, va participar aquest estiu en una xerrada a la UFCAT, a l'estat de Goiás (Brasil), amb l'objectiu d'establir línies de recerca conjunta i promoure l'intercanvi d'estudiants entre ambdós centres.

La presentació, titulada "Enginyeria de Mines a Manresa: el que fem, recerca i futur de col·laboració", es va dur a terme a l'auditori de la seu central de la UFCAT, a la ciutat de Catalão. L'acte va comptar amb la presència d'estudiants, professors i investigadors. A més, es van mantenir reunions amb el rectorat per definir futures col·laboracions en l'àmbit de la cooperació internacional, amb l'objectiu de fomentar l'esperit d'internacionalització de l'alumnat de la UFCAT. En aquest context, es va proposar Manresa com a destinació estratègica per assolir aquests objectius.