El taller “Art i enginyeria” del Campus d’Estiu de TechLab Manresa, que es feia per primera vegada, ha estat un èxit

18/07/2024

Va tenir lloc de l’1 al 5 de juliol a TechLab Manresa i a altres espais de la universitat i del seu entorn. Aquest taller, dedicat a la relació entre art i enginyeria, ha comptat amb diverses col·laboracions per cada activitat.

18/07/2024

Des de TechLab Manresa es fomenta l’ús i el coneixement de la ciència i la tecnologia per tal que tothom hi tingui accés. En aquesta ocasió, a més, s’ha volgut mostrar la relació amb l’art i, per aquest motiu, s’ha organitzat amb la col·laboració del Museu de Geologia Valentí Masachs, l’associació d’estudiants PUCRA UPC Manresa, la fotògrafa Adriana Olsina, el Marc Sibila d’Instròniks i La Codornella.

Els assistents, tots ells estudiants d’ESO, van acollir i valorar molt bé les diferents activitats ja que van ser variades i van poder conèixer i aprofundir en diferents àmbits: geologia, impressió 3D, robòtica, etc.

Els tallers que es van realitzar són els següents:

1 de juliol - Taller doble: “Ruta de geologia urbana” i “La llum per identificar els minerals” amb els professors David Parceria i Nor Sidki i amb col·laboració del Museu de Geologia Valentí Masachs

2 de juliol - Taller “Disseny i impressió amb 3D” amb PUCRA UPC Manresa

3 de juliol - Taller “Cianotípia: la química del blau i la teva imaginació” amb Adriana Olsina

4 de juliol - Taller “Instròniks: we make the music” amb Instròniks

5 de juliol - Taller “Robots i mandales” amb La Codornella

TechLab Manresa
Descobreix tot el que podem fer per tu