Èxit del "Tertúlia i vi" al Mas Sant Joan de Sant Joan de Vilatorrada

28/06/2024

28/06/2024

En un ambient distès i acollidor, els assistents van poder escoltar a l’escriptor Marc Font i a la Conxa Moncunill, bibliotecària de la BCUM, mantenir una agradable conversa sobre la seva novel·la “La modista de Gràcia”. Abans hi va haver una explicació de la història de la població a càrrec de Marc Vilarmau i una representació que recordava l’època del tèxtil. Aquesta representació va anar a càrrec de tres actrius membres de la Fira Embarrats.

Tot l’acte va anar acompanyat d’un tast de vins a càrrec de Carles Bruna del celler Més que paraules de Canet de Fals.

El Tertúlia i vi és possible gràcies a la col·laboració de la comunitat UPC, de la llibreria Parcir i de la DO Pla de Bages. En aquesta edició hem d’agrair la participació desinteressada de l’Ajuntament de Sant Joan de Vilatorrada.

La tarda es va cloure amb una gran satisfacció per part dels participants.