"Experiències en sistemes de purificació de biogàs i prospectiva de futur" - Workshop final del projecte LIFE BIOGASNET

Des del projecte LIFE BIOGASNET, coordinat per la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC), estem organitzant la conferència “Experiències en sistemes de purificació de biogàs i prospectiva de futur”, que tindrà lloc a les instal·lacions de la UPC a Manresa (Av. De les Bases de Manresa, 61, 73, 08242 – Manresa, Barcelona), el proper dimarts 27 de febrer de 10:00 a 18:00 hores. L’esdeveniment també es retransmetrà en directe via online.

Durant la jornada es presentaran les innovacions, desenvolupaments i resultats més significatius assolits en el marc del projecte. A més, comptarem amb la participació de professionals i experts en l'àmbit del biogàs, les energies sostenibles i renovables, l’economia circular i l’explotació de plantes de tractament de residus. La conferència està dissenyada per ser un fòrum de discussió sobre noves oportunitats i avenços en la promoció del biogàs com a font d’energia renovable.

El projecte LIFE BIOGASNET ha desenvolupat un sistema de purificació de biogàs innovador, sostenible, rentable i respectuós amb el medi ambient. La nova tecnologia impulsada pel projecte té l’objectiu de fomentar el biogàs com a font d’energia sostenible, així com reduir la petjada ambiental i les emissions de gasos d’efecte hivernacle.

La jornada comptarà amb un panell d’experts de la Universitat Politècnica de Catalunya, el Centre Tecnològic Eurecat, AERIS Tecnologies Ambientals, la Universitat de Cadis, la Universitat Tècnica Nacional d’Atenes (NTUA), l’Àrea Metropolitana de Barcelona (AMB), la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB), Genia Global Energy i l’Associació Espanyola del Biogàs (AEBIG).

Us esperem a la conferència final de LIFE BIOGASNET!