Gran Premi de Fórmula 1

14/05/2019

El Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat va convidar als estudiants del Grau en Enginyeria d’Automoció als entrenaments del Gran Premi de Fórmula 1 del Circuit de Barcelona-Catalunya.

El Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat va convidar el dissabte 11 de maig als estudiants del Grau en Enginyeria d’Automoció de la UPC Manresa a una jornada completa al Circuit de Barcelona-Catalunya, amb diverses qualificacions i carreres, i com a plat fort les qualificacions del Gran Premi de F1.

El centre de l’estada va ser a la Torre Catalunya davant de la grada de la recta principal. Tenien també accés a les grades de la corba ‘La Caixa’ i en petits grups al paddock. La jornada va prolongar-se des de les 10h a les 18h, i ha deixat una bona marca als que hi varen assistir.

Dir també que van compartir l’experiència amb els companys del Grau en Enginyeria de l'Automoció de la Universitat de Vic.