Guanyadors premis als millors expedients acadèmics dels estudiants de nou ingrés al Grau en Enginyeria Minera

Ja tenim els guanyadors dels premis als millors expedients acadèmics dels estudiants de nou ingrés al Grau en Enginyeria Minera! Els representants de les empreses que financien els premis van lliurar-los durant la Jornada Tècnica Minera.

Els premis tenen una dotació total de 8.000 euros i  estan finançats per les aportacions del Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics i de Grau de Mines i Energia de Catalunya i les Balears, el Gremi d’Àrids de Catalunya, les empreses Mapei Spain i Montajes Rus, i la Plataforma de suport a la mineria i l’activitat industrial del Bages (Promineria).

Segons els convenis que es van signar el juny passat, s’atorgaran als 3 estudiants matriculats al Grau d’Enginyeria Minera de l’EPSEM amb millor nota d’accés provinent de batxillerat, i als 3 estudiants matriculats al Grau d’Enginyeria Minera de l’EPSEM amb millor nota d’accés provinent de cicles formatius, amb el requisit d’haver superat totes les assignatures del primer quadrimestre de cada any de vigència del present conveni. En cas de què algun dels 6 candidats/tes no compleixi amb aquest requisit, el premi es considerarà desert i la comissió decidirà què fer amb els diners alliberats.

Un cop reunit el tribunal i revisats els expedients dels estudiants, els guanyadors són:

• 3 estudiants matriculats al Grau d’Enginyeria Minera de l’EPSEM amb millor nota d’accés provinent de batxillerat i que han superat totes les assignatures del primer quadrimestre.

Roger Gaona Boixader, amb el tercer premi

Eudald Vallicrosa Pou, guanyador del segon premi

Arnau Martínez Alcalá, amb el primer premi.

• 3 estudiants matriculats al Grau d’Enginyeria Minera de l’EPSEM amb millor nota d’accés provinent de cicles formatius i que han superat totes les assignatures del primer quadrimestre.

Desert

Tal i com diuen les bases dels premis, s'obre un període d'al·legacions de 15 dies des de la data de publicació dels resultats a la nostra web.