Hexagon dóna material didàctic i programari CAD-CAM a la UPC pel grau en Enginyeria d’Automoció, impartit a l’EPSEM

La divisió Production Software de la multinacional tecnològica, amb seu a Estocolm (Suècia), ha signat un conveni de col·laboració amb la universitat catalana

La divisió Hexagon Production Software i la Universitat Politècnica de Catalunya·Barcelona Tech (UPC) han signat un conveni de col·laboració per regular la donació d’un software CAD-CAM i de material didàctic, destinat a la docència dels estudis del grau en Enginyeria d’Automoció, impartit a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM). La donació es formalitzarà mitjançant el lliurament de les llicències educacionals anuals del programari CAD/CAM WORKNC en una de les aules de l’Escola, així com els manuals digitals i exercicis per rebre’n formació per part de l’empresa multinacional en el termini de 30 dies previs a l’inici del curs acadèmic a la UPC.

D’aquesta manera Hexagon reforça i promou la col·laboració amb les universitats i centres formatius amb l’objectiu de donar una resposta eficaç i pràctica a les exigències del canvi tecnològic, en aquest cas a través de l’EPSEM, la única escola d’enginyeria que dona servei al teixit empresarial i industrial de Manresa, del Bages i de la Catalunya Central.

En aquesta línia, la divisió Production Software d’Hexagon ha obert recentment una aula de formació al centre de Formació Pràctica de Manresa.

About Hexagon

Hexagon is a global leader in sensor, software and autonomous solutions. We are putting data to work to boost efficiency, productivity, and quality across industrial, manufacturing, infrastructure, safety, and mobility applications.

Our technologies are shaping urban and production ecosystems to become increasingly connected and autonomous – ensuring a scalable, sustainable future.

Hexagon’s Manufacturing Intelligence division provides solutions that utilise data from design and engineering, production and metrology to make manufacturing smarter. For more information, visit hexagonmi.com.

Hexagon (Nasdaq Stockholm: HEXA B) has approximately 20,000 employees in 50 countries and net sales of approximately 3.8bn EUR. Learn more at hexagon.com and follow us @HexagonAB.

Sobre l’EPSEM

La Universitat Politècnica de Catalunya · BarcelonaTech (UPC) és una institució pública de recerca i d'educació superior en els àmbits de l'enginyeria, l'arquitectura, les ciències i la tecnologia, i és una de les universitats politècniques líders d'Europa. Titula cada any més de 6.000 estudiants de grau i màster, i més de 500 doctores i doctors.

Al Campus UPC Manresa, l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) qualifica persones en diverses disciplines dins del camp de l’enginyeria, atenent les demandes de perfils professionals del teixit industrial de la Catalunya Central, fa recerca i aporta solucions aplicades a les necessitats de les empreses, està connectada globalment, sent present en els fluxos internacionals d’estudiants i de recerca i s’implica en els repte socials, ambientals, productius i territorials del seu entorn.

A l’EPSEM s’imparteixen els estudis de grau en Enginyeria d’Automoció, Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica, Enginyeria de Sistemes TIC, Enginyeria Mecànica, Enginyeria Química i Enginyeria Minera, així com els màsters universitaris en Enginyeria dels Recursos Naturals i en Enginyeria de Mines. També s’imparteix un postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció de Plantes Industrials i un doctorat en Recursos Naturals i Medi Ambient.