International Health Informatics Conference (IHIC 2023)

L'IHIC 2023 es va celebrar al Management Education & Research Institute, a New Delhi, la Índia, del 17 al 19 d'octubre de 2023. Josep Maria Rossell, catedràtic de Matemàtiques de la Universitat Politècnica de Catalunya i professor de la UPC Manresa, va presentar-hi una ponència .

International Health Informatics Conference (IHIC 2023) és una conferència internacional de caràcter anual on investigadors, acadèmics i experts del sector es reuneixen per discutir i mostrar les últimes actualitzacions informàtiques en temes relacionats amb el món de la salut. Enguany, el IHIC 2023 es va celebrar al Management Education & Research Institute,  a New Delhi, la Índia, del 17 al 19 d'octubre de 2023.

Josep Maria Rossell, catedràtic de Matemàtiques de la Universitat Politècnica de Catalunya i professor de la UPC Manresa, va presentar-hi una ponència que duia per títol "Stewart platforms used for lower extremities rehabilitation" on exposava com es podrien utilitzar aquest tipus de mecanismes per tal d'ajudar a la rehabilitació de persones amb problemes als genolls o turmells.

El professor Rossell té una llarga trajectòria en el disseny, construcció i aplicacions pràctiques de les plataformes Stewart i ha publicat molts articles en revistes científiques especialitzades i participat en múltiples congressos internacionals dins de l'àmbit de la Matemàtica Aplicada.