Jornada de portes obertes a la UPC Manresa

El dissabte 20 d’abril va tenir lloc una jornada de portes obertes a tots els centres docents de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC). L’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la UPC va obrir les portes del seu centre docent i de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM) als visitants.

El futur estudiantat, així com els familiars, van poder conèixer els diferents estudis que es poden cursar a la UPC Manresa i resoldre dubtes sobre els graus que els interessen i les seves sortides professionals, a més de rebre informació complementària sobre la vida universitària, la mobilitat internacional o les pràctiques en empreses, entre d’altres qüestions.

La jornada va consistir en una visita a la BCUM, una presentació general de la UPC Manresa i presentacions dels diferents graus que s’imparteixen al centre. Acompanyats pel coordinador/a de grau corresponent, van visitar els laboratoris, les aules informàtiques, el TechLab Manresa i altres instal·lacions, i van rebre la informació de manera més propera i específica del grau en que l’estudiantat es va mostrar interessat.

Properes jornades i sessions presencials i telemàtiques

Durant el curs estan previstes més jornades de portes obertes de graus així com sessions informatives de màsters. Hi ha programades jornades de portes obertes de graus presencials per el dia 11 de maig i virtuals per el dies 11 i 12 de juny. També es farà una sessió informativa de màsters presencial l’11 de maig i una virtual el 17 de juliol.

Informació i inscripcions obertes a les pàgines següents:

Estudis de la UPC Manresa

L’EPSEM, el centre docent de la UPC a Manresa, ofereix els estudis de grau en Enginyeria de Recursos Minerals i el seu Reciclatge; Enginyeria Electrònica Industrial i Automàtica; Enginyeria Mecànica; Enginyeria Química; Enginyeria de Sistemes TIC i Enginyeria d'Automoció, així com els màsters universitaris en Enginyeria dels Recursos Naturals i en Enginyeria de Mines, i per al curs 2024-25 incorpora, a més, el Master's degree in Machine Learning and Cybersecurity for Internet-Connected Systems.

També ofereix el postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials i el programa de doctorat en Recursos Naturals i Medi Ambient.