L'Equip Dynamics UPC Manresa, guardonat amb el premi Ciència i Tecnologia als Premis Regió7 2024

23/10/2024

L’Equip Dynamics UPC Manresa ha estat reconegut amb el premi Ciència i Tecnologia en la gala dels Premis Regió7, celebrada ahir al Teatre Kursaal de Manresa. Aquest guardó destaca l’excel·lència de l’equip, format exclusivament per estudiants de la UPC Manresa, que s’ha posicionat com un dels millors grups de Fórmula Student d’Europa.

Els Premis Regió7 són una iniciativa que busca reconèixer les figures més destacades de la Catalunya central en diferents àmbits. En aquesta edició, l’equip ha estat valorat pel seu impressionant recorregut en competicions internacionals, culminant en una temporada històrica amb la seva primera victòria en una cursa al circuit d’Assen, Països Baixos.

Després de presentar el seu vuitè monoplaça, Dynamics UPC Manresa va competir en diverses proves de Fórmula Student arreu d’Europa. A la Formula Student Netherlands, l’equip va aconseguir una victòria aclaparadora, destacant en diverses disciplines dinàmiques, amb primeres posicions en proves com l’Endurance, Efficiency, i Skidpad, entre d’altres.

Tot i els contratemps a la Formula Student Spain, on van ser desqualificats de l'última prova dinàmica, l'equip va aconseguir mantenir-se en el quart lloc general. A la seva darrera competició, la Formula Student Alpe Adria, van destacar amb resultats brillants, aconseguint les primeres posicions en diverses proves dinàmiques.

La trajectòria de l’Equip Dynamics UPC Manresa ha estat marcada per una gran evolució, passant de la posició 250 al rànquing mundial fa dos anys, a escalar fins a la posició 110 actual, competint de tu a tu amb els millors equips del món.

Avui, la comunitat d'UPC Manresa se sent especialment orgullosa de Dynamics i els felicita pel merescut premi, la seva dedicació i l'esforç persistent que els ha portat a assolir aquest reconeixement.

El premi Ciència i Tecnologia, que l’equip va rebre en el transcurs de la gala, simbolitza no només els èxits obtinguts, sinó també la dedicació i l'esforç dels seus membres, que afronten nous reptes amb il·lusió, incloent la transició cap a la categoria de vehicles elèctrics.

L'acte, presentat per la periodista de Regió7 Queralt Casals, ha reunit destacades personalitats del món cultural, esportiu i empresarial de la Catalunya central, i ha finalitzat amb un còctel per als assistents.