Nova trobada de l'Arduino User Group a TechLab Manresa

El 28 de febrer va tenir lloc una nova trobada de l'Arduino User Group a TechLab Manresa, la vuitena d'aquest curs, la propera és el 13 de març

Dimecres, 28 de febrer, ha tingut lloc la vuitena trobada del Grup d’Usuaris d’Arduino al TechLab Manresa. A mesura que passen les setmanes i s’apropa la celebració dels Arduino Days, la feina del grup s’està centrant cada vegada més amb la preparació i organització de les activitats.

Així doncs, dels quinze usuaris que es van apropar al TechLab Manresa, la meitat d’ells es van centrar en la preparació del Taller d’Iniciació que tindrà lloc el divendres 5 d’abril. Altres usuaris van estar treballant amb la imatge per fer promoció de les activitats en les xarxes socials.

També ens va venir a veure el Guillem, alumne del Institut Lacetània, que ens va mostrar el seu projecte elaborat en el marc del Treball de Recerca de segon de batxillerat del qual en farà una presentació el 5 d’abril dins de les activitats dels Arduino Days.

A més de tenir les activitats dels Arduino Days molt presents, altres usuaris van venir amb els seu propis objectius d’aprenentatge i projectes on cada un d’ells hi va poder treballar al seu ritme.

Us hi esperem en la propera trobada el 13 de març.