Premis Fundació Caixa d'Enginyers

Ja tenim els guanyadors dels premis Fundació Caixa d'Enginyers als millors expedients acadèmics! Un representant de de la fundació lliurarà els premis als estudiants guanyadors en l'acte de graduació, que tindrà lloc el 23 de novembre al teatre Kursaal.

Segons diuen les bases del conveni amb la Fundació Caixa d'Enginyers es comprometen a atorgar premis de 500€ cadascun als millors expedients acadèmics. Un cop reunit el tribunal i revisats els expedients dels estudiants, els guanyadors són:

• Premi al Millor expedient del Màster Universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals.

Giancarlo Jeremy Orellana Asenjo

• Premi al Millor expedient del Màster Universitari en Enginyeria de Mines.

Arnau Martínez Alcalá

Tal i com diuen les bases dels premis, s'obre un període d'al·legacions de 15 dies des de la data de publicació dels resultats a la nostra web.

Acta premis Fundació Caixa d'Enginyers 2023