Primer Concurs Literari de Sant Jordi

07/07/2020

La Delegació d’Alumnes de la UPC Manresa (DAM) ha organitzat enguany, per primer cop, el Concurs Literari de Sant Jordi, amb el patrocini del Col·legi d’Enginyers Graduats i d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM) i de la mateixa UPC Manresa.

El període d’entrega dels textos va ser del 15 de març al 5 d’abril i l’entrega de premis havia de ser el 22 d’abril a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM). Degut a l’estat d’alarma per la COVID-19 no va poder realitzar-se l’acte d’entrega dels premis, que finalment va tenir lloc ahir 6 de juliol a l’EPSEM.

Els guanyadors van ser:

Clàudia Palà Giralt - Primer premi per la narració Ha valgut la pena

Eloi Galan Badiella - Segon premi per la narració La tanca

Laia Arnau Zamora - Tercer premi per la narració  Lletres i números

Els premis consistien en una tauleta valorada en 270€ i uns auriculars valorats en 53€ per al primer premi, un altaveu valorat en 120€ per al segon premi i un ratolí valorat en 115€ per al tercer premi.