Investigadors de la UPC Manresa presenten un projecte al programa Indústria del Coneixement

23/01/2018

Toni Dorado, com a investigador principal del projecte “Valorització econòmica i sostenible de residus electrònics”, va presentar la setmana passada els resultats del projecte desenvolupat dins el Programa Indústria del Coneixement impulsat des de la Secretaria d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya. En aquest projecte hi participen professors i investigadors de l’EPSEM: Eva Benzal, Montse Solé, Xavier Gamisans, Conxita Lao, Xavier de las Heras i Xavier Guimerà.

En la sessió celebrada els dies 15 i 16 de gener es van presentar i avaluar els projectes guanyadors dels ajuts atorgats per l’Agència de Gestió d’Ajuts Universitaris i de Recerca cofinançats amb fons europeus de desenvolupament regional. La presentació d’aquest projecte va aconseguir l’excel·lent puntuació general de 3.7/4.

El tribunal estava constituït per 6 avaluadors amb una trajectòria professional molt destacada:
Francesc Subirada - Director general de Recerca Generalitat
Jordi Mas - Director executiu d’AGAUR
Pere Joan Cardona - Coordinador de l’àmbit de Transferència d’AGAUR
Alfons Nonell - CEO Mind The Byte
Luis Ruiz - CEO Spherium Biomed
Jordi Arias - Fundació Mobile World Capital (MVenturesBCN)

El programa Indústria del Coneixement vol afavorir la creació i la consolidació d’un ecosistema empresarial nou, d’alt valor afegit i intensiu en coneixement, basat en els resultats provinents dels diferents centres de generació de coneixement del sistema català de ciència i innovació, a fi i efecte d’aconseguir la generació de llocs de treball d’alta qualificació i una millora significativa de les activitats innovadores que han d’actuar com a motor de l’economia catalana en els propers anys.

Aquest programa forma part de l’Estratègia de recerca i innovació per a l’especialització intel·ligent de Catalunya (RIS3CAT), que promou l’R+D+I com a motor de transformació del teixit productiu. La RIS3CAT preveu la valorització del coneixement i la transferència innovadora com un dels instruments bàsics per aconseguir aquest objectiu.