Segona trobada de l'Arduino User Group

El 15 de novembre, va tenir lloc la segona trobada de l'Arduino User Group a TechLab Manresa

L'Arduino User Group del TechLab Manresa comença a prendre cos, en aquesta segona trobada del grup ens van visitar l'Ahmed, la Natàlia, la Inés, l'Antoni i el Jordi.

Vam parlar sobre el Treball de Recerca que estan portant a terme la Natàlia i la Inés de forma conjunta: la simulació d'un habitacle d'avió i la seva automatització. També es va fer la proposta de treballar en un projecte col·laboratiu per redissenyar un robot mòbil que pugui substituir al «cotxe TV-dirigit» que des de fa temps s'està fent com a taller per alumnes d'ESO i batxillerat. L’objectiu seria fer un vehicle més robust, simple i econòmic. A l’Antoni li va agradar la idea de realitzar projectes col·laboratius d'aquest tipus. Ara cal trobar més gent que estigui engrescada per apuntar-s’hi. Com més serem més riurem.

D’altra banda, es va aprofitar per ensenyar-los l'equipament del TechLab i les possibilitats que ofereix com espai de creació i també es va mostrar algun dels projectes que estudiants del Grau en Enginyeria de Sistemes TIC duen a terme i que, en un començament, són dissenyats a partir de plaques Arduino.

En aquesta trobada de l'Arduino User Group l'espai TechLab Manresa es va convertir en lloc de trobada d'un perfil d'usuaris molt diferents i molt interessant, on es va poder intercanviar dubtes i experiències sobre Arduino.

La pròxima trobada és el 29 de novembre, us hi esperem!