Seminari web organitzat per LIFE ECOdigestion 2.0 dins de la Setmana de les Regions de la UE

05/12/2023

Xavier Gamisans, professor de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), va participar en el seminari web “Green Energy Innovation: Opportunities for Regions and Municipalities through EU funds”, organitzat en el marc de la Setmana Europea de les Regions i les Ciutats (#EURegionsWeek)

Xavier Gamisans, professor de la  Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), va participar en el seminari web “Green Energy Innovation: Opportunities for Regions and Municipalities through EU funds”, organitzat en el marc de la Setmana Europea de les Regions i les Ciutats (#EURegionsWeek) el 16 d'octubre de 2023.

Durant la taula rodona “Energies renovables i biogàs: un enfocament sostenible per a la transició verda”, Gamisans va presentar LIFE BIOGASNET com a projecte europeu clau que ha desenvolupat una nova tecnologia rendible i respectuosa amb el medi ambient per a la desulfuració de biogàs basada en processos biològics.

A més, la sessió també va comptar amb la participació de representants de Global Omnium, així com de LIFE BIODAPH20 i LIFE ANHIDRA, dos projectes finançats per LIFE.

El webinar, centrat en compartir experiències i construir sinergies amb altres projectes LIFE en la matèria, va reunir professionals, investigadors, experts i institucions europees com la European Parliament Committee on Industry, Research and Energy I el Committee of the Regions’ ENVE Commission on Environment, Climate Change, and Energy.

El European Week of Regions and Cities és un esdeveniment anual de quatre dies en què les ciutats i les regions mostren la seva capacitat per crear creixement i ocupació, implementar la política de cohesió de la UE i demostrar la importància de l'àmbit local i regional per a la bona governança europea.