S'obre el termini per a la presentació de projectes per la 7a edició del Premi Iniciatives de Desenvolupament Empresarial al Bages

22/07/2024

El termini de lliurament de projectes finalitza el 30 de setembre. L’organització del premi correspon a l’Associació de Professionals Sèniors al Servei del Territori-Gest!, Ajuntament de Manresa, UPC Manresa i UManresa.

Continuar incentivant qualsevol classe de projecte empresarial de persones emprenedores a la comarca del Bages que aporti la suficient entitat per a ser reconegut, potenciat, finançat i, si cal, acompanyat, per al desenvolupament de la seva activitat. Aquesta és la principal finalitat de la 7a edició del Premi Iniciatives de Desenvolupament Empresarial al Bages, que ja ha obert el termini de recepció de projectes.

Si tens ja un projecte empresarial en marxa o en fase de creació i establert o en previsió d’establir-se a la comarca del Bages  pots presentar la teva candidatura fins el 30 de setembre de 2024 i s'haurà de fer per correu electrònic info@gestcat.cat. Les bases del premi es poden consultar a la pàgina web l'Associació de Professionals Sèniors al Servei del Territori Gest! http://www.gestcat.cat/

PREMIS:

S'estableixen dues línies de dotació de premis: Premis per a projectes amb activitat iniciada i premis per a projectes sense activitat iniciada. El valor dels premis destinats en aquesta edició serà d'un total de 12.000 euros.

• Premis per a projectes amb activitat iniciada:

Premi al projecte guanyador5.000,00 euros en metàl·lic (dotat per GEST!)

Premis complementaris al projecte guanyador:

1 beca de 1.500 euros en concepte de beca d'estudis de Postgrau/Màster de l'àmbit de d'empresa, de l'Escola de Postgraus del Campus Manresa de la UVIC-UCC (dotat per la FUBages).

1 ajut de 1.500 euros en concepte d'ajut al desenvolupament i prototipatge del projecte guanyador. A desenvolupar a les instal·lacions de l'EPSEM en els 6 mesos posteriors al lliurament del premi. (Dotat per la UPC).

• Premis per a projectes sense activitat iniciada:

Premi al projecte guanyador1.000 euros en metal·lic (dotat per GEST!)

Premis complementaris al projecte guanyador:

1 beca de 1.500 euros en concepte de beca d'estudis de Postgrau/Màster de l'àmbit d'empresa, de l'Escola de Postgrau/Màster de l'àmbit d'empresa, de l'Escola de Postgraus del Campus Manresa de la UVIC-UCC. (Dotat per la FUBages).

DOCUMENTACIÓ A  APORTAR PER PART DELS PROJECTES PARTICIPANTS:

La documentació base que els projectes hauran de presentar, sense descartar que es pugui demanar altra documentació i/o informació que es consideri necessària, serà la següent:

• Pla empresa / pla inversió / necessitats de finançament.
  • Balanç i compte d'explotació real/provisional dels exercicis que es considerin adients.
  • Document signat autoritzant consulta per: CIRBE / RAI / ASNEF.
  • Document autoritzant a les entitats avaluadores a la consulta de la documentació aportada.
  • Formulari amb: E-mail i telèfons de la persona/es titular/s del projecte. Manifestació de la línia del premi a la que es presenten, per aquells projectes que portin menys d'un any en funcionament.
  • Altra documentació que GEST! consideri necessària.

PRESENTACIÓ DE LA DOCUMENTACIÓ:
• Enviant un e-mail a : info@gestcat.cat , adjuntant-hi la documentació sol·licitada.
• Personalment,  a través de qualsevol oficina de Obra Social “la Caixa”, radicada al Bages.
Trobareu tota la informació a les  bases del premi

PROJECTES SUSCEPTIBLES DE SER PRESENTATS:

Es podran  presentar tot tipus de projectes; tant de nova creació com  en funcionament, i a establir o establerts a la comarca del Bages.  La titularitat dels mateixos podrà ser tant de persones físiques com de qualsevol tipus de persones jurídiques.

AVALUACIÓ:

Els projectes presentats seran  avaluats per un tribunal format per les entitats participants : – GEST! – ProManresa – FUB – UPC

L’avaluació  es farà analitzant i puntuant els conceptes desenvolupats i consensuats per les entitats organitzadores, havent d’arribar a una puntuació mínima estipulada per a ser acreditat com a projecte finançable.

CONCEPTES A AVALUAR:

. Titularitat-antecedents: puntuació màxima: 30 punts

. Finalitat/viabilitat/credibilitat: Puntuació màxima: 30 punts

. Capacitat de generació de recursos: puntuació màxima: 40 punts

La puntuació final obtinguda per a cada projecte, serà la mitjana de les puntuacions presentades per a les cinc entitats avaluadores.