Toni Dorado, PDI de la UPC Manresa, pren possessió, el 10 de juny, junt amb 23 nous catedràtics i catedràtiques de la UPC

13/06/2024

El 10 de juny, han pres possessió com a nous catedràtics i catedràtiques de la UPC 23 professors i professores en diferents àrees de coneixement.

13/06/2024

Un total de 23 docents de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) han pres possessió com a nous catedràtics i catedràtiques de la Universitat. D’aquest grup, cinc són catedràtics d’universitat: José María Barceló, del Departament d’Arquitectura i Tecnologia de Computadors; Cristóbal Voz, del Departament de Tecnologia Electrònica; Antonio Pascual, del Departament de Teoria de la Senyal i Comunicacions, i Cristina Cervelló, del Departament d’Enginyeria Telemàtica, i el professor Ramon Bragós, del Departament d'Enginyeria Elèctrica, que ho ha fet recentment.

Aquests nomenaments, publicats al Boletín Oficial del Estado (BOE) – núm 135, de 4 de juny de 2024, corresponen als concursos d’accés per a la provisió de places de cossos docents universitaris, convocats per la Resolució 103_SAiP_PDI-2023-4540/74, de 4 de desembre de 2023 (BOE de 21 de desembre  de 2023).

Així mateix, han pres possessió 18 catedràtics contractats i són els següents professors i les professores:

• Departament d’Enginyeria Civil i Ambiental: Ernest Bladé, Miquel Estrada, Eva María Oller i Luca Pelà.
  • Departament d’Enginyeria Elèctrica: Álvaro Luna.
  • Departament d’Enginyeria Mecànica: Irene Buj i José Antonio Travieso.
  • Departament d’Enginyeria Química: Juan Torras i César Alberto Valderrama.
  • Departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació: Óscar Romero.
  • Departament de Física: Lluís Batet, David Pino i Clara Prats.
  • Departament d’Enginyeria Minera, Industrial i TIC: Toni Dorado.
  • Departament de Màquines i Motors Tèrmics: Xavier Trias.
  • Departament de Matemàtiques: José Javier Muñoz i Núria Parés.
  • Departament de Tecnologia de l’Arquitectura: Oriol Pons.

El rector de la Universitat, Daniel Crespo, juntament amb la secretària general, Ana Belén Cortinas, i el vicerector de Política del Personal Docent i Investigador, Miquel Soriano, han presidit l'acte de presa de possessió, que ha tingut lloc el 10 de juny a la Sala d’actes de l’Escola de Camins de Barcelona, al Campus Diagonal Nord.

El grup de catedràtics i catedràtiques que han pres possessió el 10 de juny, juntament amb el rector i altres membres del Consell de Direcció de la UPC, davant l'Escola de Camins