UCEN 2024

22/07/2024

Del 8 al 17 de juliol ha tingut lloc la 31a Universitat Catalana d’Estiu de la Natura (UCEN), amb una participació majoritàriament de professorat de secundària i primària d’arreu de Catalunya.

22/07/2024

Enguany s’han organitzat quatre cursos:

EXPLORA els sentits a la natura

EXPLORA les entranyes de la Terra

EXPLORA les necessitats d’aigua

EXPLORA els recursos naturals

Com ja és habitual, de la mà de professorat universitari propi de la UPC i d'altres professionals especialitzats, la UCEN ofereix uns cursos que combinen les classes teòriques amb les sortides de camp, sempre en aquest marc natural extraordinari de la comarca del Berguedà. En aquesta ocasió hi han participat com a professorat de l’EPSEM, amb diferents ponències i tallers: David Parcerisa, Montserrat Gómez, Jordi Cunill i Dolors Grau.

El dijous 10 de juliol va tenir lloc l’acte central en el que va participar el director de l’EPSEM, Pere Palà, i en el que va intervenir Joan Gaya amb la conferencia “L’aigua que ens fa patir: La necessària transició hídrica a Catalunya”. També va assistir a l’acte, Imma Martínez, directora del Departament d’Enginyeria minera, industrial i TIC.