UPC Manresa participa en la Code Week 2018

El passat 26 d’octubre es va realitzar el taller «Crea el teu propi videojoc amb Snap!» a la UPC Manresa dins del programa de la Code Week 2018.

La Code Week és un esdeveniment en el qual participen països d’arreu del món que consisteix en l’organització de tallers tecnològics amb l'objectiu d’acostar la programació a les escoles.

Els assistents al taller, d’edat compresa entre els 12 i 18 anys, van aprendre les nocions bàsiques de programació de videojocs en 2D a través de la plataforma Snap!, una eina molt popular en l’àmbit de l’educació que permet desenvolupar programes de diferent complexitat d’una forma interactiva i intuïtiva. Durant el taller es van dissenyar i programar tres videojocs popularment coneguts, que els alumnes van modificar i personalitzar al seu gust.