Visita al Nissan Technical Center Europe

El passat 26 d'abril els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció de segon any (Q4) varen visitar les instal.lacions del NTCE (Nissan Technical Center Europe) que s'ubiquen a la Zona Franca a Barcelona.

El NTCE és totalment independent de la planta de producció, encara que comparteixen ubicació.

L'activitat del NTCE es centra en tres àrees, desenvolupament total de vehicles industrials, adaptació de motors dièsel als vehicles Nissan per tot el món i realització d'assajos de tots els models fabricats a Europa (Rússia inclosa).

La visita va durar 3 hores aproximadament i va constar de tres parts:

La primera part va consistir en la presentació de Nissan Motor Ibérica, amb referències històriques de la companyia, informació corporativa general i perspectives de futur.

La segona part, va ser la visita a les instal·lacions de test del NTCE (bancs de proves de motors, sala anecoica, equips de vibració (four post test equipment), sales per assajos tèrmics, màquines d'assajos de fatiga, bancs de 'rodillos',...).

A la tercera part es va presentar als estudiants les possibilitats de carrera professional i les opcions de formació interna que ofereix la companyia.

Des de recurosos humans de l'empresa es va fer patent que l'empresa està esperant als estudiants per ser incorporats al seu equip.