Visita del professor i doctor en enginyeria Mehmet Bilen de la Zonguldak Bulent Ecevit University de Turquia

El professor Bilen ha estat convidat pel professor Carlos Hoffmann del departament d'Enginyeria Minera, Industrial i TIC (EMIT). Aquest professor, mitjançant un ERASMUS, ha visitat la nostra Escola per establir col·laboracions en l'àmbit de Projectes Europeus relacionats amb el Processament de Minerals.

Ha estat rebut per Pere Palà, director de la UPC Manresa; Imma Martínez, directora de l'EMIT; i Marc Bascompte, sotsdirector de Recerca de l'EMIT i responsable del grup TECNIO Smart Sustainable Resources (SSR UPC). També ha estat acompanyat pels professors Josep Oliva i Carlos Hoffmann. A més ha visitat diversos laboratoris de l'àrea d'Enginyeria Minera.