15/04/2021

Els centres docents de la UPC van obrir les seves aules i van oferir la possibilitat d'assistir a alguna de les classes programades per al mes d'abril. Toni Dorado, PDI de la UPC Manresa, hi va participar amb una classe de l'assignatura 'Bases de l'Enginyeria Química'.

13/04/2021

L’Ajuntament de Manresa organitza el pròxim mes d’abril la Setmana de l'Ocupació, unes jornades de networking que tenen per objectiu posar en contacte empreses i persones que busquen feina, així com fomentar l’ocupació de qualitat a través de recursos de l'administració i la col·laboració amb agents i empreses del territori. Enguany, les jornades se celebraran en format virtual, del 19 al 22 d’abril, i inclouran diferents tallers i xerrades.

12/04/2021

La UPC inicia a partir de dilluns, 12 d’abril, tests de detecció de la COVID-19 a la comunitat universitària, al Campus Diagonal Nord de Barcelona, i en dies posteriors a la resta de campus de la Universitat. Les proves són de caràcter voluntari i sense cost, i es duran a terme amb la finalitat de fer el seguiment de la incidència del virus.

25/03/2021

El passat dilluns 22 de març el professor David Parcerisa va impartir un taller online on va mostrar a nombrosos professors dels instituts de secundària de Catalunya com poden utilitzar la Caixa de Sorra, que està instal·lada a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa, com un recurs didàctic en la seva activitat docent.

19/03/2021

El divendres, 12 de març, han tingut lloc les 12nes Olimpíades de Geologia de Catalunya, promogudes per l’Asociacion Española para la Enseñanza de las Ciencias de la Tierra (AEPECT) juntament amb la Sociedad Geológica de España (SGE). Per primera vegada s’han celebrat de manera telemàtica des dels mateixos centres educatius degut a la situació de pandèmia per la Covid-19. Les proves s’han realitzat simultàniament a 29 centres educatius de Catalunya. Enguany la suma d’alumnes inscrits ha estat de 271 estudiants, majoritàriament de 1r i 2n de Batxillerat.

12/03/2021

Des de la Càtedra SEAT-UPC, es llança el Design Thinking 2021 (DT-21), un repte proposat per SEAT en l’àmbit de la conducció d’automòbils de caràcter esportiu.

05/03/2021

L’11 de febrer ha tingut lloc la presa de possessió de 17 professors i professores com a nous catedràtics i catedràtiques de la UPC en 11 àrees de coneixement. L’acte ha estat presidit pel rector de la Universitat, Francesc Torres, i ha comptat amb la participació de la secretària general, Margarida Espona, i del vicerector de Política del Personal Docent i Investigador, Santiago Gassó, qui, en aquest cas, també ha estat un dels signants com a nou catedràtic d’universitat.