10/10/2018

La jornada ‘UPC, ciutat i territori’ ha reunit el 4 d’octubre, a la Facultat de Nàutica de Barcelona, alcaldes i alcaldesses, tinents d’alcaldes i regidors de Barcelona, Castelldefels, Manresa, Sant Adrià de Besòs, Sant Cugat del Vallès, Terrassa, Vilanova i la Geltrú i Viladecans, municipis on té presència la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC).

04/10/2018

Si ets estudiant de la UPC Manresa el curs 2018-2019, vine al Fòrum Universitat-Empresa! Participa i guanya! Aquesta és l'oportunitat que esperaves per donar-te a conèixer a les empreses del territori! Vine!

21/09/2018

El Saló de Sessions de l’Ajuntament de Manresa gairebé s’ha omplert aquest vespre en l’acte de concessió de la Medalla de la Ciutat al Mèrit Educatiu a l’Escola Universitària Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM). El Dr. Màrius Rubiralta, exsecretari d’estat i exrector de la UB, fill de Manresa, ha fet el parlament central de l’acte.

17/09/2018

Mostra interactiva d'eines digitals i tecnològiques innovadores a la Festa Major de Sabadell 2018.

13/09/2018

Ja està a la venda l'agenda de butxaca de la UPC. Preu: 4 euros. Podeu demanar-la al taulell de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa.

07/09/2018

El doctor Toni Dorado i la doctoranda Eva Benzal de la UPC Manresa van participar el passat mes de juny al 69th BHT – Freiberger Universitätsforum 2018 que es va celebrar a la ciutat de Freiberg (Alemanya).