16/02/2023

El 15 de febrer l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) va tornar a obrir les portes per donar a conèixer els estudis de grau, les sortides i les instal·lacions al futur estudiantat universitari. Amb aquesta jornada, que va ser conjunta amb la resta d’escoles i facultats de la UPC, la UPC Manresa inicia les jornades de portes obertes del 2023, que tindran lloc al llarg del curs.

09/02/2023

La UPC Manresa amb el suport de l’Ajuntament de Manresa i la Diputació de Barcelona, convoca 5 beques per ajudar a la matrícula del Postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (Engiplant) a Manresa. Es poden presentar candidatures fins el 23 de febrer.

09/02/2023

L’objectiu de les accions és apropar els estudis de ciències i tecnologia a les nenes, trencar estereotips i reconèixer el talent femení. Les activitats inclouen l’entrega del Premi Rosa Argelaguet i Isanta, xerrades de dones enginyeres i científiques a les escoles i la distribució entre l’alumnat de tríptics per fomentar les vocacions STEM femenines.

06/02/2023

La jornada tindrà lloc el 8 de febrer i serà la primera de les tres que tenen previstes el Camp d’Aprenentatge del Bages i el Servei Educatiu del Departament d’Educació. Durant aquesta jornada tindrà lloc la presentació del llibre “Elements and Mineral Resources”, una xerrada a càrrec de Joaquim Sanz Balagué i Nor Sidki Rius i una visita al museu.