06/10/2022

Divendres, 30 de setembre, va tenir lloc l’acte de cloenda del postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (ENGIPLANT) de la Universitat Politècnica de Catalunya – BarcelonaTech (UPC) a Manresa. Aquesta edició ha estat la primera en la que totes les titulades són dones i s’ha volgut fer una cloenda que ho posés en valor.

29/09/2022

L’ESEIAAT, que enguany commemora el 120 aniversari, ha acollit, el 28 de setembre, l’acte d’inauguració del nou curs 2022-2023 de la UPC, que ha posat el focus en la construcció de la universitat europea del futur. A l’acte hi han participat la consellera d’Universitats i Recerca de la Generalitat de Catalunya, Gemma Geis; l’alcalde de Terrassa, Jordi Ballart; la presidenta del Consell Social de la UPC, Montserrat Guàrdia, i el rector de la Universitat, Daniel Crespo.

26/09/2022

El professor de l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) ha rebut, el 15 de setembre, la distinció Jaume Vicens Vives en reconeixement a la seva activitat docent universitària. Han lliurat el guardó el president de la Generalitat de Catalunya, Pere Aragonès, i la consellera de Recerca i Universitat, Gemma Geis.

22/09/2022

Els joves manresans van resoldre el repte de pensar una solució tecnològica que faciliti a les persones migrants tots els tràmits i tasques administratives i burocràtiques necessàries en arribar a la ciutat. La hackató es va celebrar el 15 de setembre en el marc de la jornada ‘BeFuture! Manresa’, organitzada per Mobile World Capital Barcelona (MWCapital).