16/02/2023

El 15 de febrer l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC) va tornar a obrir les portes per donar a conèixer els estudis de grau, les sortides i les instal·lacions al futur estudiantat universitari. Amb aquesta jornada, que va ser conjunta amb la resta d’escoles i facultats de la UPC, la UPC Manresa inicia les jornades de portes obertes del 2023, que tindran lloc al llarg del curs.

09/02/2023

La UPC Manresa amb el suport de l’Ajuntament de Manresa i la Diputació de Barcelona, convoca 5 beques per ajudar a la matrícula del Postgrau en Organització i Enginyeria de la Producció i Direcció de Plantes Industrials (Engiplant) a Manresa. Es poden presentar candidatures fins el 23 de febrer.

09/02/2023

L’objectiu de les accions és apropar els estudis de ciències i tecnologia a les nenes, trencar estereotips i reconèixer el talent femení. Les activitats inclouen l’entrega del Premi Rosa Argelaguet i Isanta, xerrades de dones enginyeres i científiques a les escoles i la distribució entre l’alumnat de tríptics per fomentar les vocacions STEM femenines.

06/02/2023

La jornada tindrà lloc el 8 de febrer i serà la primera de les tres que tenen previstes el Camp d’Aprenentatge del Bages i el Servei Educatiu del Departament d’Educació. Durant aquesta jornada tindrà lloc la presentació del llibre “Elements and Mineral Resources”, una xerrada a càrrec de Joaquim Sanz Balagué i Nor Sidki Rius i una visita al museu.

03/02/2023

Fa aproximadament un any que la UPC va posar en marxa la primera fase de la informatització de la gestió dels convenis de cooperació educativa. Ara engega la segona fase amb la integració de la Borsa de Pràctiques a l'Empresa en el procés de Gestió dels Convenis per tal de tenir el circuít de la Gestió Digital de les Pràctiques a l'Empresa complert.