24/09/2019

El Servei de Llengües i Terminologia en col·laboració amb les biblioteques de la UPC organitza "Time to Talk", activitats de pràctica d'anglés a la UPC. Al Campus de Manresa es farà a partir de l'1 d'octubre, els dimarts de 14.00h a 15.00h a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa. Encara sou a temps d'inscriure-us!

20/09/2019

S’Temple Bar, MasterOut i MonDJ van actuar, ahir, 19 de setembre al pati de la UPC Manresa en la festa d’inici de curs, organitzada pel Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Manresa (CETIM) i el Col·legi Oficial d'Enginyers Tècnics i de Grau en Mines i Energia de Catalunya i Balears (COETGME).

19/09/2019

Jordi Albiol, professor de la UPC Manresa, va participar al CongressAgora que va tenir lloc del 10 al 13 de setembre a Badajoz.

10/09/2019

Hernan Anticoi, Pura Alfonso, Roger Gaona, Arnau Martínez, Miquel Sendrós i l'Elsa Ccolqque, professors i estudiants del grau i màster de mines de la UPC Manresa han fet una estada de cooperació aquest estiu a Perú i Bolívia.

27/08/2019

Un grup de professorat de la UPC Manresa va participar el curs passat al Projecte Gènere i Docència. L'objectiu és elaborar un recull o guia de recomanacions per introduir la perspectiva de gènere a la docència a la UPC a partir d'una experiència pilot