27/06/2019

Durant aquestes últimes setmanes, els estudiants de mines han repintat el tren miner de l'entrada de la nostra escola. Ha quedat genial! La UPC Manresa cada vegada fa més goig! Gràcies noi@s, especialment a l'Andrea que s'hi va estar més hores que ningú!

07/06/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".

06/06/2019

La professora Rosa Giralt, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) a Manresa, juntament amb la Montserrat Méndez, directora de la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa (BCUM); Neus Capdevila, directora de la Biblioteca Ateneu Les Bases; Mercè Rosich, regidora d’Universitats de l’Ajuntament de Manresa i Anna Crespo, regidora de Cultura de l’Ajuntament de Manresa, van presentar ahir, 5 de juny, als mitjans de comunicació el programa d’activitats de ‘Temps de Robots’, que es desenvolupa a diversos espais de Manresa des del 3 de juny fins al 12 de juliol.

31/05/2019

El projecte europeu sobre gestió de residus urbans, iniciat al juny del 2017, ha finalitzat aquest maig i en la última àgora, que es va celebrar el passat 8 d'abril, es va fer la valoració final.

30/05/2019

L’alumnat de tercer curs del Grau en Enginyeria Química i del Màster Universitari en Enginyeria dels Recursos Naturals ha visitat el passar 22 de maig dues empreses del Grup Miquel i Costas localitzades a la Pobla de Claramunt, Terranova Papers i MB Papeles Especiales, S.A.

24/05/2019

Els passats 7 i 8 de maig els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció van visitar la planta de DENSO a Sant Fruitós de Bages.

24/05/2019

El dia 22 de maig de 2019, dos tècnics enginyers de l’empresa INSTOP S.L.U. ubicada a la Pobla de Claramunt de la província de Barcelona, van fer una conferència, a estudiants del Grau en Enginyeria Minera i el Màster Universitari en Enginyeria de Mines de la UPC Manresa.

23/05/2019

El 22 de maig el geòleg i professor del Grau en Enginyeria Minera David Parcerisa va realitzar una ruta de geologia urbana amb els estudiants de 1er de Batxillerat de l'Institut de Moià.