23/05/2019

El 22 de maig el geòleg i professor del Grau en Enginyeria Minera David Parcerisa va realitzar una ruta de geologia urbana amb els estudiants de 1er de Batxillerat de l'Institut de Moià.

21/05/2019

Amb motiu del Dia Internacional dels Museus, el passat 18 de maig, el Museu de Geologia Valentí Masachs ha organitzat una exposició especial per l'esdeveniment, titulada "Fabricat amb Minerals de Catalunya".

14/05/2019

El Departament d'Empresa i Coneixement de la Generalitat va convidar als estudiants del Grau en Enginyeria d’Automoció als entrenaments del Gran Premi de Fórmula 1 del Circuit de Barcelona-Catalunya.

13/05/2019

El passat divendres 10 de maig els estudiants d'automoció de segon quadrimestre, arran de que estan dissenyant un kart com a projecte final de l'assignatura expressió gràfica 02, van visitar el taller d'automoció de l'Institut Lacetània per a copsar el procés constructiu d'un vehicle d'aquestes característiques.

13/05/2019

El passat 26 d'abril els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció de segon any (Q4) varen visitar les instal.lacions del NTCE (Nissan Technical Center Europe) que s'ubiquen a la Zona Franca a Barcelona.

09/05/2019

Ahir, 8 de maig, es va celebrar a la UPC Manresa la setena jornada tècnica minera promoguda per la Càtedra ICL en Mineria Sostenible. Cal dir que la jornada va ser esponsoritzada pel Col·legi d’ Enginyers Tècnics i de Grau de Mines de Catalunya i Balears, pel Col·legi d’Enginyers de Mines del Nord-Est, i per la pròpia Càtedra ICL en Mineria Sostenible.

07/05/2019

Amb aquestes incorporacions, ja són 84 les entitats catalanes amb el segell TECNIO entre grups de recerca, universitats, centres tecnològics, instituts hospitalaris i enginyeries i empreses de base tecnològica. L’acreditació permet a pimes i empreses identificar els centres que ofereixen tecnologia diferencial per així augmentar els seus índexs d’innovació.

02/05/2019

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".

30/04/2019

El passat 29 d’abril un grup d’alumnes del Màster en Enginyeria de Mines, acompanyats pel professor de l’assignatura de Modelització en Voladures, Sr. Eduard Camara, van assistir a la visita del dipòsit d’explosius i pirotècnia que l’empresa Sistach, SA té al municipi de Cercs.