23/12/2022

El 22 de desembre ha tingut lloc el taller ‘Minerals amb els sentits’ al Museu de Geologia Valentí Masachs i als laboratoris del TechLab Manresa de la Universitat Politècnica de Catalunya - BarcelonaTech (UPC). El taller ha tingut tant èxit que, malauradament, no s’han pogut atendre totes les peticions.

22/12/2022

La Biblioteca del Campus Universitari de Manresa ha estat l’escenari aquest migdia de la primera jornada InnoBages amb l’objectiu de posar en valor la recerca i la investigació que es fa a la comarca, incentivar projectes i promoure el desenvolupament i la innovació entre el teixit empresarial. La sessió s’emmarca en la nova línia estratègica impulsada pel Consell Comarcal del Bages que incentiva projectes i promou el desenvolupament i la innovació entre el teixit empresarial del territori.

22/12/2022

Com cada any es va poder celebrar Santa Bàrbara, patrona dels miners, amb tot d'activitats obertes a la comunitat universitària i algunes per a la comunitat vinculada als estudis de mineria.

21/12/2022

La desconnexió dels equips no imprescindibles el cap de setmana del 3 de desembre ha estat tot un èxit: s'ha aconseguit reduir en un 20% el consum de fons, que equivaldria a una reducció del 7% del consum dels edificis. Recordeu desconnectar i desendollar aparells durant les vacances de Nadal per continuar disminuint el consum energètic.

20/12/2022

El passat dijous dia 15 de desembre els estudiants de tercer curs del Grau d'Enginyeria Mecànica van fer una sortida en el marc de l'assignatura Enginyeria Fluidomecànica a les instal·lacions d'Aigües de Manresa.

20/12/2022

Montse Alsina, professora de la UPC Manresa, va participar al congrés internacional MATRIX x IMAGINARI, celebrat del 31 d'agost al 2 de setembre a l'Institut Henri Poincaré de la Sorbona de París.