23/03/2018

Dolors Grau, professora d’enginyeria química de la UPC Manresa i directora de l’Exploratori de Recursos de la Natura, va impartir la primera de les conferències del cicle "UPC Manresa: 75 anys divulgant recerca científica"

22/03/2018

Els darrers anys, la UPC Manresa ha posat el seu coneixement al servei de comunitats desafavorides de tot el món. El passat dilluns 19 de març el Regió7 va publicar un article escrit per Jordi Bonet i Marc Bascompta, professors de l'escola.

21/03/2018

Estudiants de 20 instituts de la Catalunya Central van competir dijous, 15 de març, a l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) en les Proves Cangur de Catalunya, una activitat matemàtica que organitza des de 1996 la Societat Catalana de Matemàtiques.

21/03/2018

La UPC Manresa està celebrant el seu 75è aniversari. Amb motiu d’aquesta celebració s’han fet canvis a l’exterior de l’edifici, l’últim ha estat la instal·lació d’una nova retolació exterior. Són les lletres UPC i la marca de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) amb el color blau corporatiu.

20/03/2018

En el transcurs del mes de febrer d'enguany, el Museu de Geologia ha portat a cap un conjunt d'activitats divulgatives relacionades amb la geologia de Montserrat, sota el títol "Com s'ha format la Muntanya de Montserrat?"

20/03/2018

Per cinquè any consecutiu, la UPC Manresa va ser la seu de l’Olimpíada Química de Catalunya per als centres de la Catalunya central. L’activitat està dirigida a estudiants de segon de batxillerat i pretén promoure l’interès per la química entre els joves.

19/03/2018

El projecte "Valoració econòmica i sotenible de residus electrònics" va participar en la presentació de la convocatòria del Programa d'Indústria del Coneixement com a cas d'èxit de l'anterior convocatòria.

19/03/2018

La recuperació de metalls d'interès mitjançant processos biotecnològics es presenta per segon any consecutiu al Mobile Wold Congress.

05/03/2018

Més de 80 estudiants de secundària van competir, el passat 23 de febrer, a la UPC Manresa per les 9es Olimpíades de Geologia de Catalunya.