05/03/2018

El passat 22 de febrer es van presentar, en un workshop amb altres universitats, instituts de recerca i empreses europees, els resultats finals del projecte europeu de recerca en el sector de la mineria OptimOre, que lidera i coordina la UPC Manresa.

05/03/2018

La sala d’actes de la UPC Manresa va ser, el passar 15 de febrer, l’escenari de la conferència "Fotònica: De la ciència ficció a la vida real", que va impartir Lluís Torner, director de l’Institut de Ciències Fotòniques (ICFO).

16/02/2018

El projecte de negoci Bioextracció de Metalls d’Equips Electrònics en Desús (Biometallum), impulsat per un equip multidisciplinar d’investigadors de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), ha rebut el 13 de febrer el primer Premi Iniciatives al Desenvolupament Empresarial, impulsat per l’Associació de Professionals Sèniors al Servei del Territori (Gest!) i l'Obra Social de La Caixa amb el suport de l’Ajuntament de Manresa, l’Escola Politècnica Superior d’Enginyeria de Manresa (EPSEM) i la Fundació Universitària del Bages (FUB).

16/02/2018

Dimarts 13 de febrer un grup de 30 empresaris es van reunir a les instal·lacions de l'empresa FICOSA per parlar del futur de l'automoció. Les innovacions més rellevants en el sector de l’automoció i els canvis que condicionen l’evolució d’un dels sectors més competitius i estratègics de l’economia catalana han estat en el centre de l’anàlisi d'aquesta sessió.

14/02/2018

El passat 12 de febrer, els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció van visitar la planta de SEAT a Martorell dins el programa Conoce SEAT.

13/02/2018

Un grups de nens i nenes de primaria va participar ahir en una activitat organitzada a UPC Manresa en motiu de la Setmana de la Dona i la Nena a la Ciència.

06/02/2018

El Dr. J.J. de Felipe ha realitzat una estada des del 13 fins al 23 de gener a la Universitat Tècnica d’Oruro (UTO), dins d’un conveni general de col·laboració què hi ha entre aquesta universitat i la UPC.

05/02/2018

La doctoranda, i professora associada de la nostra escola, Itziar Lujan Blanco està defensant avui, 5 de febrer, la seva tesi doctoral a la sala d'actes de la UPC Manresa.