31/10/2017

El professor Joan Jorge ha estat els dies 18, 19 i 20 d'octubre a la Universidad Mayor de San Simón (UMSS), en Cochabamba (Bolívia), convidat pel Sistema de la Universidad Boliviana, a través del seu Comité Ejecutivo de la Universidad Boliviana.

27/10/2017

La Biblioteca del Campus Universitari de Manresa se suma a la celebració de la IX Setmana Internacional de l'Accés Obert amb la conferència: "Perspectiva europea en l'accés obert: Open Data".

26/10/2017

Xavier de las Heras i Toni Dorado van participar en el congrès que va tenir lloc al teatre Kursaal de Manresa el 20 i 21 d'octubre. L'esdeveniment organitzat per la Fundació Alsina Bofill de l'Institut d'Estudis Catalans i la Fundació Althaia va aplegar a més de 400 persones.

20/10/2017

Aquest dissabte, 21 d'octubre, engeguen de nou a la seu de la UPC a Manresa els programes especials 7demates i Anemx+mates en els que participen nois i noies de 2n a 4rt d’ESO que volen resoldre reptes i aprendre més matemàtiques, guiats per experts, professorat de secundària i universitat.

20/10/2017

Gest! Associació de Professionals Sèniors al Servei del Territori, CaixaBank, el Cedem de l'Ajuntament de Manresa, l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa i la Fundació Universitària del Bages signen un conveni de col·laboració per a la convocatòria de la segona edició del Premi Iniciatives de Desenvolupament Empresarial.

17/10/2017

Hem engegat amb els tallers d'enginyeria per alumnes de secundària que es faran durant tot el curs en les instal·lacions de UPC Manresa.

10/10/2017

La comunitat UPC Manresa vinculada al Grau en Enginyeria Química participen a Expoquímia, que ha tingut lloc del 2 al 6 d'octubre al recinte Gran Via de l'Hospitalet de Llobregat.

06/10/2017

Estudiants europeus participants en la Setmana Erasmus+ de STEM by ART fan tallers a la UPC Manresa.