02/12/2022

Els alumnes de Q7 del Grau en Enginyeria Química de la UPC Manresa van visitar, a principis de novembre, el centre de producció que té a Balsareny.

18/11/2022

El Consell de Govern de la UPC ha aprovat, el 27 d’octubre, el Programa UPC d'emergència energètica, que té com a objectiu reduir el consum energètic de l’activitat universitària. Les mesures abasten des de millores en la gestió dels edificis fins a inversions en eficiència i energies renovables, posant l’accent en la implicació de la comunitat universitària.

10/11/2022

Dimarts 8 de novembre ha tingut lloc l’acte de reconeixement al professor de l'Escola Politècnica Superior d'Enginyeria de Manresa (EPSEM) Josep Maria Rossell, guardonat amb el 25è Premi UPC a la Qualitat en la Docència Universitària en la modalitat de trajectòria docent. Rossell també ha estat distingit enguany amb el premi Jaume Vicens Vives de la Generalitat de Catalunya. L’acte s'ha pogut seguir en directe per YouTube.

04/11/2022

El Vinya Cross solidari arriba a la setena edició amb l’objectiu d’arribar als 1000 corredors. Aquest matí s’ha presentat la setena edició del Vinya Cross solidari que tindrà lloc el diumenge 13 de novembre a l’Oller del Mas.