18/12/2018

La viquipèdia defineix el micromasclisme com el masclisme normalitzat socialment. Així, es consideren micromasclismes tots els comportaments interpersonals, els comentaris verbals i les actituds exercides per homes o dones que contribueixen a la dominació i violència contra les dones en la vida quotidiana. Per tal de lluitar contra els micromasclismes el Gabinet de Sostenibilitat i d'Igualtat d'Oportunitats de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) va iniciar al novembre la campanya de sensibilització "10 mesos contra els micromasclismes a la UPC".

10/12/2018

El passat 22 de novembre els alumnes de l'assignatura "Ús d’Explosius" de quart curs del Grau en Enginyeria Minera de l’escola, acompanyats pel professor de l’assignatura, Sr. Eduard Cámara, van assistir a la càrrega d’una voladura a la pedrera que l’empresa Sodira Rocas Industriales, SL explota a Cervelló.

05/12/2018

Del 9 al 18 de novembre, en motiu de la 23a Setmana de la Ciència, es van dur a terme tallers i xerrades per secundària a la UPC Manresa i un "escape room" obert a tothom a la Biblioteca del Campus Universitari de Manresa.

28/11/2018

El Teatre Kursaal va ser l’escenari de l’acte de graduació dels 136 estudiants que van finalitzar els seus estudis el curs passat a la UPC Manresa.

06/11/2018

Per primera vegada a la UPC Manresa, els estudiants del Grau en Enginyeria d'Automoció, han utilitzat un escàner d'última generació per a fer una pràctica de disseny amb CAD a partir d'un arxiu de núvol de punts.

02/11/2018

El divendres dia 26 d’octubre, es va fer al Palau Firal de Manresa la XX edició d’Ecoviure 2018, amb el lema: Reptes energètics per fer front al canvi climàtic, dins del Fòrum Energia.